Måndag

Idag har det varit en vanlig och tråkig dag, hände inget speciellt. Åt inget i matsalen idag, var äcklig mat (igen). Kom hem och var vrålhungrig. Tog lite fika och kollade på TV med min syrra som är sjuk. Efter det kollade jag lite brev från skolan och läxorna. Har bestält en bok som jag måste läsa innan jag läser den andra som jag har hemma. Sen beställde jag även '' Breaking dawn '' boken (igen) med mig hem. Ja det var typ hela dagen. Föresten. Jag satte upp 7 bilder på Twilight på min vägg om ni vill veta. Men synd anars ;)
Ska laga middag snat. Det blir '' Spagetti Cabronare '' Mummms, vet inte hur man stavar till '' Cabronare '' men ni fattar nog vad jag menar.
SeS :* Puss, Puss bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0